poniedziałek, 29 czerwca 2015

LBA

Hejka!

Zostałam nominowana do LBA! Libster Blog Award! Dziękuję ci Layla Northvalley!


1. Jaka jest twoja ulubiona rasa koni na SSO?
2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka/muzyka?
3. Jak długo grasz w SSO?
4. Co byś zmieniła w SSO i dlaczego?
5. Jaką rasę koni chciałabyś aby dodali do SSO?
6. Wolisz przedmioty humanistyczne czy raczej ścisłe?
7. Jak określiłabyś się jednym słowem?
8. Możesz wybrać się do świata z książki lub filmu, jaki wybierzesz?
9. Chciałabyś mieć własnego konia?
10. Wiążesz przyszłość z końmi czy może zostaną jedynie pasją?
11. Miałaś wyobrażonego przyjaciela w dzieciństwie?


1. Koń andaluzyjski, Koń czystej krwi arabskiej
2. Perdóname <3 Mogę słuchać w nieskończoność ^.^
3. Od około trzech lat <3
4. Zmieniłabym cztery rzeczy.... AQH... Jeżeli już muszą tak wyglądać, to niech nie będą najszybsze w SSO! APH... Nie powinni dodawać tych nowych Pinto, wyglądają jak AQH, to okropne! To nie Pinto, tylko inne maści AQH! To najgorszy błąd, jaki popełniło SSO według mnie... Zamek... Powinni wrócić ten stary, ja już za nim tęsknię... Chcę go z powrotem! Logo... Dlaczego oni je zmienili? Tęsknię za starym.... ;( 
5. Hm... Może kuce szetlandzkie? Są cudowne *.*
6. Humanistyczne... Zawsze zajmuję jedno z lepszych miejsc na różnych konkursach :)
7. Jednym to się chyba nie da... xD Albo może jednak: Stuknięta! 
8. Wybieram świat z książki Jinny z Finmory świetna seria o koniach :)
9. No pewka! To moje naj naj największe marzenie!
10. Chciałabym związać przyszłość z końmi, ale sądzę, że zostaną tylko pasją, bo rodzice nie pozwalają mi jeździć ;( Chodzę na naukę jazdy raz na rok :-/
11. Szczerze, trochę zaskoczyło mnie to pytanie O.o Nie, nie miałam.

A ja nominuję:
Jamie Zebralee
Luna Stardotter
Kelly Mooseyard

1. Ile masz lat?
2. Co ci się najbardziej podoba w sso?
3. Co ci się nie podoba w sso?
4. Gdzie się wybierasz na wakacje?
5. Jaki jest twój ulubiony koń w sso ze swojej stajni? Wstaw zdj
6. Jakie jest twoje ulubione miejsce w sso?
7. Ile masz koni?
8. Jakie są twoje ulubione CS?
9. Zbierasz figurki schleich? Jeśli tak to ile ich masz?
10. Co byś zrobiła, gdybyś spotkała ulubionego piosenkarza?
11. Co byś zrobiła, gdyby zaatakowało cię stado gumisiów z mini pochodniami? 0.0

To tyle!
Jeszcze raz dzięki za nominację!
Trzymajcie się!

6 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację :DD

    Mam dwa pytania...
    1. (pytanie 7) chodzi o konie w sso?
    2. (pytanie 9) tylko konie, czy wszystkie zwierzęta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, a ja to co? D: mnie nikt niebierze -,- po (przepraszam za słownictwo) h*ja ja bloga prowadze...



    Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cię na początku nominowałam ale napisało mi że usunęłaś blog :'( Przepraszam, ja naprawdę chciałam cię nominować :'(

      Usuń
    2. Ja zmienił nazwe XD
      kochamysso.blogspot.com


      Oly

      Usuń
  3. Nominowałam Cię :D (Do LBA xD Link masz u góry w animku

    OdpowiedzUsuń
  4. http://nancydolphinson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń