czwartek, 4 czerwca 2015

Nowości 3.06.2015

Hejka! 
Dzisiaj trochę o wczorajszych nowościach :) A i od razu mówię, że nie napisałam posta wczoraj, ponieważ byłam u Viktorii Sunson (gratki, jesteś sławna xD) i zrobiłam u niej zdjęcia, których zapomniała mi przesłać, ale już zrobiłam nowe, więc no...
To zaczynajmy!:
- Nowe Pinto
(które według mnie są jak nowe maści AQH, a nie pinto O.o)

-Zupełnie nowe CS w Srebrnej Polanie!

(jeszcze nie są otwarte)

Tak, tylko dwie rzeczy, ale przynajmniej coś. O nowych CS SSO nie napisało w aktualizacjach, dlatego taki tytuł posta :) 
Tak na marginesie... Dawno nie miałam SR i tak mi się wydaje, że Marley się trochę zmienił. W sensie jego strój.

To wrażenie jest takie duże, że aż jestem tego pewna, ale tak jak mówię, dawno SR nie miałam i może mi się tylko tak wydawać :-/
A teraz...

Przyłapana stajenna!

Już tłumaczę...
A więc kiedy jestem w stajni, stajenna zawsze pracuje... A dzisiaj!? Dzisiaj...:
Czytała książkę! I to w okularach! xDDD
(Od razu mówię, żebyście nie pisali komentarzy typu "Ale śmieszne -.-" czy coś w tym stylu, bo to... tylko taki... suchar xD)

I znowu ten dylemat..... Jak przy każdym poście. "Czy to już tyle? Czy czegoś aby nie zapomniałam?" 
Więc kolejny raz załóżmy, że to tyle!
Bay!




2 komentarze:

  1. Stajenna jest naprawdę bardzo dziwna...
    W stajni jest takie pięterko, co nie?
    To ona tam ostatnio...SPAŁA zamiast pracować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahahahah!!!! Spała?!?!?! xDDDDDD Jak to spała????? XD

      Usuń