piątek, 12 czerwca 2015

Odmieniony zamek, Letni Gift Shop i nowy letni wygląd strony

Hey Yo!

Nie pisałam od tygodnia... We wtorek wystawienie ocen, ale i tak miałam dużo nauki. Co prawda poprawiać się nie musiałam (jak to ja xD), ale kartkówek i sprawdzianów było sporo.

Przejdźmy do tematu posta!

Dzisiaj kolejne nowości:
-Odmieniony zamek (mimo, że jest bardzo ładny, żałuję że go zmienili, będę tęsknić za starym ;( Przecież on należał do legendy Jorvik!)


- Letni Gift Shop


- Nowy, letni wygląd strony (jest super!)


- Otworzono CS w Srebrnej Polanie!
- I inne aktualizacje, o których możecie przeczytać na stronie Star Stable
Postanowiłam, że nie będę pisała posta, za każdym razem kiedy będą aktualizacje :) Będę pisała o aktualnościach wtedy, kiedy będę miała czas i ochotę :)

To na tyle dzisiaj, muszę wyłączać komputer!
Tak wgl to dzisiaj wyszłam na boisko poćwiczyć grę w siatkówkę (bo w poniedziałek jadę na zawody), nic nie poćwiczyłam, ale zamiast tego koledzy obali mnie woda xD Byłam tak mokra, jakbym wpadła to jeziora xD Ale ja lubię być oblewana przez chłopaków xD
Oki, dosyć tego! Może na koniec roku napiszę jakie mam oceny końcowe?
Papa!!!

4 komentarze: