piątek, 26 czerwca 2015

Zakończenie roku szkolnego

Hejka!
(jednak nie bd pisać "Hey Yo" za każdym razem xd)

Dzisiaj było zakończenie roku szkolnego. Postanowiłam, że przedstawię wam moje oceny (żeby nie było, nie piszę tego żeby się chwalić). No więc ja byłam w klasie piątej, z naciskiem na byłam. Mam świadectwo z czerwonym paskiem. Moja średnia to 5.7 najwyższa spośród 5 klas. Dodatkowo dostałam dyplom za zajęcie VI miejsca w konkursie na najlepszego czytelnika w szkole. Dostałam także statuetkę
w postaci sówki z napisem "Najlepszy Uczeń" (moja druga z rzędu). Za to, że miałam najwyższą średnią w klasie dostałam malutki kuferek z karteczką i wisiorem w kształcie ludzika z zegarkiem i z kompasem. Bardzo mi się to podoba.



Napisy są w odbiciu lustrzanym xD Mi ten ludek się baaardzo podoba :) A teraz oceny:

Język polski: celujący (6)
Matematyka: bardzo dobry (5)
Język angielski: celujący (6)
Muzyka: celujący (6)
Plastyka: bardzo dobry (5)
Historia i społeczeństwo: bardzo dobry (5)
Przyroda: celujący (6)
Zajęcia komputerowe: bardzo dobry (5)
Zajęcia techniczne: celujący (6)
Wychowanie fizyczne: celujący (6)
Religia: celujący (6)
Język niemiecki: celujący (6)
Zachowanie: wzorowe


Według mnie, w tym roku mi się powiodło :D
Oprócz tego, razem z moją koleżanką napisałyśmy i przeczytałyśmy przemówienie na pożegnanie klas szóstych. Przed tym było przekazanie sztandaru w którym jestem. Nawet nie zdążyłam wyjść z sali ze sztandarem, kiedy pan wyczytał mnie do przemówienia xD Ale był wtedy stres...
A wy? Jakie macie oceny? Powiodło wam się?
A tymczasem życzę wam miłych wakacji, dużo zabawy i odpoczynku :) A teraz idę na pizzę!
Papa!

6 komentarzy:

  1. Oceny: Spk, ale mogło być (odrobinę) lepiej
    Pasek: ...Jest! (pewnie będą sc na fryza :D)
    Osiągnięcia (takie jak twój Najlepszy Uczeń) : nic specjalnego...

    Dzięki i wzajemnie :D (za życzenia)
    P.S. z czym pizza? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też skończyłam właśnie piątą klasę :D Oceny (nie chcę się chwalić) to niestety same szóstki :/ XD
    Sylvie Applerock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same szóstki?! Wow! To super! Ja tak naprawdę to powinnam mieć też same szóstki, ale moim nauczyciele są trochę.... Nom.... No wiesz o co chodzi! xD
      Dzięki że wpadłaś!

      Usuń
  3. Nice, nice. U mnie to tak dobrze nie wygląda ale pasek jest! Fajnie rzeczy dostałaś, u mnie to zawsze książka była, a teraz to w ogóle cała klasa dostała tylko po cukierku. :"D

    Nominowałam Cię do LBA C; - http://laylastarstable.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju! Nominowałaś mnie? O wow, ale zaskoczenie! Seryjnie! Nigdy nie sądziłam, że ktoś mnie wgl nominuje! Dzięki! I dzięki, że wgl czytasz tego bloga :) (wpadaj częściej i pisz komki!)

      Usuń