niedziela, 14 czerwca 2015

Z Melindą Hawkheart

Hey Yo!

Dzisiaj taki krótki pościk ze zdjęciami z Melindą, moją koleżanką z klubu :)





A teraz zdjęcia z dyskoteki :D Bardzo równo tańczyłyśmy ;)


 (sory za tą Lilian xP)







Co myślicie o zdjęciach? ^^

Na zakończenie mam jeszcze zdjęcia, które zrobiłam odmienionego zamku :)




14 zdjęć w tym poście :)
To drugie z zamkiem baaardzo mi się podoba ;3 Chyba wstawię je na zdjęcie u góry <3

Melinda, jako główna bohaterka tego posta - masz obowiązek zostawić za sobą ślad w postaci komentarza :3
Bayo!
                                                            


8 komentarzy:

  1. Co do fanów, to Ja jestem na pierwszym miejscu :D #1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh xP

      ...

      Dobra, chciałam coś jeszcze napisać w tym komentarzu, ale nie mam pojęcia co XD

      Papa!

      Usuń
  2. Suupi :D Ja wstawiłam nasze zdjątko na blodrza ^^ Zajżyj ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie to zapomniałam wstawić naszego :-(
    Jutro wstawię, tylko obym pamiętała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Vici,fajny blog!

    Melinda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No!
    Zmieniłaś górne zdjęcie! Teraz jest takie ładne <3

    OdpowiedzUsuń