czwartek, 4 czerwca 2015

Wygłupy z Viktorią, poznajcie Viktorię!

Hejoszka!
Witam was w drugim tego dnia poście!
A dzisiaj...

Wygłupy z Viktorią!

To może zaczniemy od tego:

Kim jest Viktoria?

Viktoria Sunson- siostra cioteczna Victorii Diamondson. Zakładały razem konta na sso gadając przez skype'a, wszystkie zadania wypełniały razem i razem trenowały konie. Razem także konie kupowały. Razem też marzyły i razem bawiły się, że nagrywają na YT. Aż do czasu... Kiedy Victoria Diamondson wyprzedziła Viktorię Sunson w level'u, nie chciała poczekać (chociaż się umawiały, że czekać będą) i Viktoria Sunson się na nią obraziła. Nie grała w SSO przez rok. Ale dzisiaj.... Dzisiaj nastąpił WIELKI POWRÓT VICTORII I VIKTORII!!!!

Tak, To Vikę już znacie... Więc przejdźmy do tematu posta :D
Nudziłyśmy się, więc poszłyśmy do CH. Wpadłam na pomysł aby zrobić se selfie xD Więc zrobiłyśmy:


A potem zaczęłyśmy się wygłupiać i tak to wyszło xD
Łapcie fotki!

















To tyle, 16 zdjęć :) Świetnie się przy tym bawiłyśmy, a nad zdjęciami (zwłaszcza nad wodą) się nieźle napracowałyśmy! Mam wielką nadzieję, że Vika potwierdzi to w komentarzach :)
To na tyle, komentujcie, jaka jestem głupia, że nie poczekałam na Vikę xD Ale teraz postaram się to jakoś wyrównać, tylko nwm jak...
Pa!

PS:
A teraz takie dwa zdjęcia nie na temat...
-Game Master Lovisa
Spotkałam ją po raz drugi :D


- Piknik 
Wraz z koleżankami poszłam na piknik w terenie dla SR :)


I jeszcze raz:
Papa!




9 komentarzy:

  1. :( mogli was wywalić za ten piknik :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Można zablokować kiedy wchodzi się gdzieś daleko w teren dla Sr, a ten piknik był na granicy, dosłownie na granicy terenu dla SR i nie SR. Jeżeli poszło by się trochę kroków dalej, to wtedy by już był teren dla nie Sr, w jedną i w drugą stronę :)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia :) co do tego pikniku, to anonimie mogli je co najwyżej zablokować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Można zablokować kiedy wchodzi się gdzieś daleko w teren dla Sr, a ten piknik był na granicy, dosłownie na granicy terenu dla SR i nie SR. Jeżeli poszło by się trochę kroków dalej, to wtedy by już był teren dla nie Sr, w jedną i w drugą stronę :)

      Usuń
  3. O boże, co jeszcze wymyślicie? Ja jeszcze p. Oli nie widziałam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobimy kiedyś podobną sesję? Ale na mojego i na Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne foteły ♥ Ja niedługo wstawię (1 :( :/) nasze ^^ xD


    ~♥Olympia Ponylake/Rychu♥~



    P.S. Jestem dziewczyną! Rychu to moje przezwisko, wiesz, chomik tak się nazywa XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem xD dziękuję ci że weszłaś na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń