poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzień Dziecka i... Melissa Seahall

Hejka!

Dzisiaj 1 czerwca, czyli Dzień Dziecka :) W szkole nie było u mnie zajęć, tylko Dzień Sportu. Myślałam, że będzie fajnie, ale potem żałowałam, że w ogóle wyszłam z domu -.- Wzięłam udział tylko w siatkówce (oczywiście moja klasa przegrała), a resztę godzin siedziałam i się nudziłam :( Myślałam, że cały dzień będzie taki okropny, ale w domu dostałam konia Schleich i słodycze :) 


A Jak włączyłam SSO było jeszcze lepiej... Jak tylko się zalogowałam, Jamie Zebralee zaprosiła mnie do grupy gdzie była.... Melissa Seahall! Nigdy nie sądziłam, że ją spotkam, a już tym bardziej, że z nią pogadam i że będę z nią w grupie! Niestety... kiedy zrobiłam zdjęcia i kiedy chwilę pogadałyśmy... popełniłam przestępstwo...  
Weszłam do stajni! ;(
Kompletnie zapomniałam, że wtedy się kasuje grupa! A kiedy chciałam Mel zaprosić od nowa do grupy, napisało mi, że Melissa się wylogowała ;( 
No ale przynajmniej ją spotkałam i z tego się cieszę :) Kiedyś jeszcze ją spotkam. Czuję to xD
A tutaj zdjęcia:






:D
To na tyle... Piszcie w komkach, co dostaliście na Dzień Dziecka! Czekam na komentarze!
Papa!
Z pozdrowieniami dla Melissy Seahall i Jamie Zebralee <3 <3 <3

11 komentarzy:

  1. Dzięki za pozdrowienia :) Wryłam ci łeb konia w kadr xD ja dostałam czekoladę.... tylko :-/
    P.S. dziękuj Olympii Ponylake, bo o Mel w Moor dowiedziałam się od niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem... Kiedy to pisałam myślałam o Olypmii Ponylake. Ja też pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Miało być "ją" zamiast "ja" @-}--

      Usuń
  2. Byłaś na moim nowym blogu?
    starstablezjamie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na dzień dziecka pojechałam do Bałtowa w Świętokrzyskim województwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie ci! Powiem ci tajemnice... Ja mieszkam w Świętokrzyskim!!!
      Jak ma na imię owy Anonim???

      Usuń
    2. Ja też mieszkam w Świętokrzyskiem!!! Piona Vicka!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. <3 Napisałaś koma! Dzięki! Dotrzymałaś słowa :) Naprawdę super, że cię poznałam :D

      Usuń
  5. Dołączam do Victorii :D dzięki za zajrzenie na te dwa blogi (ten i mój) ❤

    OdpowiedzUsuń