niedziela, 5 lipca 2015

Zdjęcia

Hej, hej, hej!

Dzisiaj taki pościk ze zdjęciami, które ostatnio zrobiłam. Oprócz tego małe info. No więc kupiłam w piątek SR na 9 dni :D SSO dodało dwa kody! Jeden na 200 SC, a drugi na bluzkę: 

200 SC - SUMMERSC4U
Bluzka -  SSOVEST4U

Wycięłam zdjęcie bluzki ze zdjęcia Melissy Seahall <3
A teraz trochę zdjęć ;3




Mojemu koniowi zniknęła uzda, a ja chodzę w miejscu xD

Ona trzyma łapy na moim siodle *,*


Ona krzyczy Wiiiiiii O.o




Hahahahah! Jamie - mistrz drugiego planu

Spadamy xD


Z Violetą ;)

Przejażdżka


Latam!

Sobótka z klubikiem ;3

Tańczymy xD reszta zdjęć z sobótki się gdzieś zapodziała ;(
Z Luną :)
To tyle zdjęć! Według mnie są super ;3 
Jak spędzacie wakacje? Ja na razie nigdzie nie byłam, tylko wczoraj byłam na rowerze i dzisiaj tez wyjdę :) Niedługo możliwe, że pojadę nad jezioro niedaleko mojego domu :) Trzymajcie się! Pa!

PS:
Arabeł dotarł do zakładki "Moje konie" :D

4 komentarze:

  1. Te zdjęcia na których skaczemy... xDD
    A co do pytania o to, jak spędzamy wakacje:
    ~Jeżdżę na rowerze
    ~Odblokowuję GHV i DUD
    ~(sorki za to) opieprzam się cały dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha!
      Fajną pozę zrobił twój AQH na zdjęciu jak skaczemy xD

      Usuń
  2. Mam pytanie Vici jakiego według ciebie konia mogę sobie kupić???

    Melinda Hawkheart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie Andaluza (ciągle to powtarzam xD) ale tb się nie podobają, więc radziłabym ci poczekać i kupić fiorda :)

      Usuń