środa, 8 lipca 2015

Kolejna dawka zdjęć

Hejoszka! 

Mam dla was kolejne zdjęcia, które zrobiłam. Już nie pamiętam ile ich jest, ale nie aż tak sporo... Zaczynajmy więc:

















Żaba to ja ;-; A ta głowa konia to mój Arabełek!

To tyle zdjęć... Nie miałam kiedy napisać tego posta, byłam zajęta grą w Star Stable. A że teraz są aktualizacje i serwery zostały zamknięte, pomyślałam, że skoro mi się nudzi....
...
Wow, nagle naszła mnie ochota narysowania Skyjumper'a xD
Tak ogólnie to chciałam wziąć udział w półkoloniach konnych obok mojego domu, ale 4 dni kosztują 600 zł ;-; Więc będę chodzić na naukę jazdy kiedy indziej, możliwe, że jutro pójdę pierwszy raz do tej stajni...
Nudzi mi się, a że lubię pisać to będę teraz wam coś gadać xD Dla zabicia czasu. No więc, nie pisałam w zeszłym tygodniu jakie były aktualizacje! A teraz dam wam fragmencik:


Zajawka na następny tydzień!
Na razie możemy powiedzieć Wam tylko tyle, że jeśli lubicie wyścigi i masę zabawnych zadań, pokochacie aktualizacje w następnym tygodniu. Więcej informacji wkrótce. 

A to dzisiaj! Nie mg się doczekać, ciekawe co zespół SSO nam przygotowało :) A może będą to CS w DUD? :D
Dobra, zabieram się za rysowanie Arabeła! Jak skończę wyślę zdjęcie :) Nie mam pojęcia co jeszcze napisać, wiec żegnam się z wami i miłego dnia życzę!!!
Bay bay!!!


3 komentarze:

  1. Z tych zdjęć nie robiłam trzech zadań: z duchem, naprawianiem balonu i z panią weterynarz

    Jak sprawiłaś, że nie masz konia???

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobiłaś te latające nutki i oczy ?! :))))))

    OdpowiedzUsuń