środa, 8 lipca 2015

Z Julią Pinestorm

Hejka!

Jest 7:45, więc pomyślałam, że napiszę teraz posta, gdybym później nie miała czasu. No więc wczoraj dwa razy spotkałam Julię Pinestorm :D Najbardziej mnie zaskoczyło, gdy zaprosiła mnie i Victorie Sunyard do grupy i poprosiła nas o zdjęcie :) Ja zrobiłam sb z nią dwa zdjęcia (każde ma przybliżenie). 





Julia na swoim nowym Sundancer <3

Bardzo lubię oglądać filmiki Julii i podoba mi się jej blog, dlatego właśnie zdziwiłam się, kiedy chciała zrobić sb z nami zdjęcie ;3


Blog Julii <3
Kanał Julii na YT <3

Kończę tego posta! Napiszę do was jeszcze wieczorem, jeżeli bd miała czas ;3 
Pozdrawiam Julię Pinestorm i Victorię Sunyard!!! <3 <3 <3
Bay!

O już po ósmej! 15 min pisałam posta xD

2 komentarze:

  1. Daj zdjęcie tego co ona napisała (jak prosiła was o zdjęcie)

    P.S. czy na dwuch ostatnich zdj Julia ma przerobione włosy? (one są prawie niebieskie, a na tych zdjęciach ŚWIECĄCE na jasny żółty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak światło złapało, i jak niby mam dać to zdjęcie, skoro go nawet nie zrobiłam? ;3

      Usuń