niedziela, 12 lipca 2015

Zdjęcia... znowu xD

Heeej! ;*

Dzisiaj znowu będą zdjęcia! xD Ale później napiszę jeszcze posta, o czym innym :D Tak wgl to skończył mi się SR... Nawet nie jest mi smutno, bo nareszcie trochę sb odpocznę od SSO, tia...
I zdobyłam 16 lvl! Ale nie mam zdjęcia bo zayważyłam to już jakiś czas ;óźniej.... Brawo ja -.-
xDDD

Byłam w Dark Core!









Zdjęcia nie są po kolei :-/

Zadania z aktualizacji zrobione!




I inne!









I jeszcze Contra zdobyła dwa srebrne medale :D W Valedale i Jodłowym Gaju ;)









O.o Are you OK?













To na tyle dzisiaj! Chociaż nie... To na tyle teraz xD Bo potem jeszcze wstawię posta :3

Pozdrowienia dla caaałego klubu mojego kochanego ;*** I Dla Olympii Ponylake i Laili Greenmountain :D

PS: Muszę w końcu zająć się LBA od Olympii! Przepraszam, że jeszcze się nie pojawiło, Tytan xD

1 komentarz: