poniedziałek, 13 lipca 2015

#2 LBA

Cześć wszystkim!

Piszę tego posta sekundę po poprzednim :D 

Nudzę się, więc nareszcie zabieram się za LBA od Olympii Ponylake!

Pytanka ^.^ :
                                            1. Ile grasz w SSO?
                                            2. Jak masz na imię w realnym życiu?
                                            3. Masz ulubionego poetę?
                                            4. Lubisz masło?
                                            5. Jaka jest twoja naj. książka?
                                            6. Lubisz mydło?
                                            7. Ile masz koników na SSO?
                                            8. Jaka jest twoja ulubiona SSO'wa rasa?
                                            9. A czy lubisz mięso?
                                          10. Jaki jest twój ulubiony gatunek zwierzęcia?
                                          11. Lubisz kartofle? :)

Odpowiedzi *.* :
                                           1. Będą ze trzy lata... Nom, od 2012 r :D
                                           2. Em.... Heh.... Nie śmiać się! Jagoda xD
                                           3. Ni mam xD
                                           4. Dobrze trafiłaś... Nienawidzę! Rzygam od niego, bleee...
                                           5. Naj seria książek to Felix, Net i Nika, za to naj książka to
                                               Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka *.*
                                              Polecam, Victoria Diamondson 
                                                                                     xD
                                           6. Ale jeść??? O.o Jeść nie :| 
                                           7. Koniuchów na SSO mam.... 4, niedługo dojdzie AQH, ale na razie 4 :) 
                                           8. Zdecydowanie Andki ^.^ Love, love, love, love....
                                           9. Wegetarianką nie jestem ;)
                                         10. No oczywiście, że konie! Kocham je! I uwielbiam jeździć, chociaż                                                          jeżdżę bardzo rzadko ;-;  
                                         11. Kartofle? W sensie ziemniaki? Lubię, chcociaż często nie mam na nie                                                            ochoty.... Ale i tak zjadam ;-;  

A ja nominuję.... Na pewno nie Jamie, bo będzie kółko xD Ja nominowałam Jamie, Jamie Olympię, a Olympia mnie xD Ja nominuję:

Miłego odpowiadania xD
Bayo!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po kilku dniach zauważyłam, że nie napisałam pytań do dziewczyn. Brawo ja -.-
Oto one (są durne):
1. Dlaczego lubisz grać w Star Stable?
2. Gdzie najbardziej lubisz przebywać w Star Stable?
3. Gdzie nie lubisz za bardzo przebywać w Star Stable?
4. Za co cenisz swój klub?
5. Najlepszy klub w jakim byłaś?
6. Jaka, według cb, jest najlepsza rasa w Star Stable? Nie chodzi o wygląd.
7. Masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie?
8. Jaka jest twoja najlepsza przyjaciółka na SSO?
9. Jakie jest twoje największe marzenie?
10. Jakiego konia planujesz kupić w najbliższej przyszłości?
11. Co jest twoją pasją?

Ciekawe czy ktoś wgl odpowie -.-
Pa!

2 komentarze:

  1. Połowe pytań jest strasznie chujowych, kilka już było. Dlatego wybacz, ale nie odpowiem na nie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boże! jaka ja głupia jestem!!! Nawet nie napisałam pytań do was! Zaraz to poprawię, mam nadzieję, że jednak odpowiesz!!!! Jak ja mogłam o tym zapomnieć!!!!! Te pytania co są w poście, były do mnie!!!!

      I'm sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń