piątek, 25 grudnia 2015

ODZYSKAŁAM KONTO

No cześć, witam Was w dzisiejszym poście, zapowiadanym wczoraj :D

No więc... stało się... udało się.... mam konto :D

Zmieniłam e-mail, potem hasło. Support po tygodniu mi odpisał (czyt. pani Sylwia). 

Co roku miałam na święta SR. CO ROKU. W tym nie... Okropne uczucie, nawet nie włożyłam ani razu czapki Mikołaja...
Drogi hackerze/droga hackerko....
NISZCZYSZ MARZENIA!!!!!!!!

Dziękuję za uwagę....

























A tak serio to pokażę Wam resztę kalendarza adwentowego.







Jaki według Was był najlepszy prezent... bo według mnie...... 300SC!!! Jeeej!!!!! Juhu!!!! Naj!!! :D :D :D 


Kod:
20HOLIDAYGIFT15

Ekhem.... jakby coś, ten Mikołaj z reniferami tańczy... xD 
Wiecie co? Nie mogę się na to napatrzeć. Radosna energia mnie rozpiera, kiedy widzę napis:


Wow!!!!!!!! Czy wy to widzicie?! Nigdy mi się nie udało wkleić ruchomego obrazka! :D :D :D
Co nie, że miło się na to patrzy??? 

No to tak... Dzisiaj jest Boże Narodzenie, więc jeszcze raz najserdeczniejsze życzenia! 

Merry Christams Everyone!

5 komentarzy:

  1. Ohm mm. .. co za smutek i radość ...
    Haha, ja w tamtym roku nie mmiałam sr a w tym mam :)
    -Bora

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołego jajka! ... A nie, sorki, wesolychy świąt! Wiem, że po terminie, ale ciii...

    P.S. A jednak masz sr :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i mniejszej ilości hackerów w internetach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, oni i tak będą. xDD





      Wesołego Nowego Roku! 8)

      Usuń
  4. Dziękuję wszystkim!!!! Także życzę szczęśliwego nowego roku! Ale więcej w poście jutro xD

    OdpowiedzUsuń