sobota, 5 grudnia 2015

Mikołajki! 2015 r

Helloł! 

Miałam napisać w piątek, ale byłam jeszcze w Kościele i w galerii i nie zdążyłam. No ale cóż, pokażę Wam prezenty w tym poście i te ze szkoły i te, co dostałam dzisiaj!

No to co? Zaczynajmy!
Zrobiłam zdjęcia xD

Schleich *-*:





I reszta xD:


Mulina *-*:

Tak, to były prezenty z dzisiaj. A w piątek dostałam od mojej przyjaciółki to:


Tak, to ja xD

Poduszka i bluzka - świetnie i pikne! ^-^

Tyle z prezentów. Muszę się śpieszyć, bo niedługo rodzice wstają xD 
Zrobiłam trochę zdjęć na SSO:








       Mrałłłłł *-*
xDDD




Te dwa ostatnie z Mają Maclord w Halloween xD

Zdążyliście już zauważyć nowy wygląd bloga. Podoba Wam się? Tło zostanie a zdjęcie jeszcze zmienię, ale jak będzie śnieg. Jest Mikołaj, a ja nie mogłam patrzeć na Halloween w grudniu!!! Dodałam także nowe piosenki, świąteczne. Ogólnie to zdjęcie w paintcie robione, więc... miejcie wyrozumiałość xD Jak coś, to przed pierwszą piosenka jakieś reklamy się wyświetlają :-/ Nwm czemu, nie mogę tego zmienić. Soraaa.....
Jak tak patrzę sb na tego mojego bloga... to jestem zadowolona xD A wy?

Tak więc Miłego Dnia, Superowych Prezentów, Fajnych Walentynek! Pfu! Mikołajek! Pozdrawiam,
~Vicka~

PS:
Szykuje się nowa zakładka. To będzie coś innego. Mnie się pomysł podoba, mam nadzieję, że Wam też się spodoba, ale jeszcze się okaże. Coming soon :)


5 komentarzy:

  1. Super wygląd, od razu zauważyłam. Fajne zdj. Ja mam tą klacz ale... Pomalowaną na biało, bo to custom będzie XD my!!! WOW *-* Ale ja fuj byłam, dobrze że zmieniłam wygląd xd A JA MAM DŁUUUUGĄ DUŻĄ CZEKOLADĘ OREO MILKA! CZAISZ?! Hohoho <3 XD

    ~Maja Maclord założyła klb Perfect Titans ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tylko szkoda, że założyłaś go na Miodku!!! ;( ;( ;(
      Co to "custom"? xDDD

      Usuń
  2. Ahoj!! Od jakiegoś czasu jestem na Twoim blogu i strasznie mi się podoba! Nowy wygląd zakładki od razu zauważyłam;) Być może mnie pamiętasz? Gadałyśmy o F,NiN na YT, pamiętasz? xD
    Pozdro!
    ps
    Konie ze Schleich są piękne mam takich 7 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że pamiętam! Ja mam 5 koni xD Grasz w Star Stable? Jak się nazywasz? :-D
      Dzięki, miło mi :-)
      Zapraszam też na blog schleich-mai.blogspot.com prowadzę go z moją kol, o schleich :-) może też ci się spodoba ;-)

      Usuń
  3. Ahoj!! Od jakiegoś czasu jestem na Twoim blogu i strasznie mi się podoba! Nowy wygląd zakładki od razu zauważyłam;) Być może mnie pamiętasz? Gadałyśmy o F,NiN na YT, pamiętasz? xD
    Pozdro!
    ps
    Konie ze Schleich są piękne mam takich 7 xD

    OdpowiedzUsuń