sobota, 19 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy, prowadzenie koni, smutne info i wyjaśnień słów kilka

Długi tytuł, wiem...

Hello, ladies and horses!

Witajcie w tym dniu pełnym.... sprzątania, nauki, smutania i użalania się nad sobą! Tia...

Czemu mnie nie było? Niby tylko tydzień, ale czuję się, jakbym nie pisała miesiąc...  No więc miałam napisać w zeszły weekend, ale przyszła moja babcia, a pod jej obecność nie mogę grać na kompie, bo ona tego nie lubi.  I teraz lecimy.... W poniedziałek musiałam zrobić projekt na technikę. We wtorek musiałam zrobić projekt na środę i uczyć się do Alfika humanistycznego. W środę uczyłam się do testu kompetencji, który był w czwartek. A w czwartek po prostu padłam. No i w piętek, wczoraj.... znowu babcia przyszła. Przepraszam.

No więc... Jutro ubieram choinkę, ale jak dzisiaj posprzątam. No więc dzisiaj będę sprzątać. I przy okazji uczyć się do drugiego etapu z historii. Jak skończę będę robić ozdoby świąteczne do pokoju. Wstawię Wam zdjęcia, jeśli będzie ładnie.

A dlaczego smutam? Bo co roku w święta grałam w SSO i robiłam zadania świąteczne. Miałam renifera, miałam SR. W Wigilię, w Boże Narodzenie, w Sylwestra i Nowy Rok. Grałam zawsze z Viką. Czuło się tą świąteczną atmosferę. A teraz? Teraz tak nie będzie? Czemu? Bo ktoś ukradł mi konto. Smutne, ale prawdziwe. Ktoś mi się wkradł i zmienił hasło. Teraz siedzi u mnie na koncie i sprzedaje rzeczy, na które zarabiałam miesiącami. Naprawdę. Na każdą jedną część stroju zarabiałam kilka miesięcy. Nie wyobrażacie sobie, jak bardzo się starałam. Star Stable to mój drugi świat. A raczej był... Teraz wszystko stracone. Vika widziała tego ktosia jak był w sklepie. Czyli, że sprzedawał i kupował rzeczy. Załamka totalna.

Nie mam humoru na pisanie tego posta. Ale dawno nie pisałam, a trochę nowości jest.

No więc:
1. Kalendarz adwentowy. Mam z niego tylko sukienkę z ubrań. Butów i kurtki nie mam. Sami domyślcie się czemu...  

Ostatnie moje zdjęcie...






 2. Prowadzenie koni. Dla SR, od 10 lvl, za 135 SC. Ja go nie mam, wiecie czemu, ale zrobiłam zdjęcia z konta Violety Sealord.












3. Tölt. Zdjęcia także z konta Violety Sealord.


Sunąć się... Szlachta idzie



4. Zdjęcia ze śniegiem? Okej.




Hym hym hym.... Mira... Pamiętasz może "Kulaj beret, pampersie"? To byłam ja. Robiłam sb żarty... Że niby jestem włamywaczem, który wkradł się na konto Vicki... A teraz serio ktoś się wkradł. A ja głupia myślałam, że iluminatti nie istnieje O.o 

Wyglądam jak królowa



Patrzcie na naszą pikną rozmowę :***

Mira prosiłaś mnie na te zdjęcia ze śniegiem. Znalazłam tylko tyle... Sory. Ale za to... 

YABADABADOO!!!

No to co? O kalendarzu było, o prowadzeniu też... Przekazałam smutną informację i wyjaśniłam moją tygodniową nieobecność. No to tytuł się zgadza. To jam kończyć ten post. 
Jeżeli hacker, który wkradł mi się na konto, to czyta... Oddaj mi konto. SSO to mój drugi świat. Przez ciebie jestem już jedną nogą w trumnie. 

Allah!!!!!

















Dobra żart, żaden Allah xD  

8 komentarzy:

  1. Smutno.. :'( Współczuję ci...
    Miejmy nadzieję że ten hacker się znudzi szybko twoim kontem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś mi też się ktoś wkradł na konto nwm kto to był ale miałam sc i new konia .... współczuję Ci ... ja już chce żebyś odzyskała konto !!!
    - Bora-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ?!


      Lubię cię <3 Jesteś taka miła, czytasz tego bloga i komentujesz :-* Dziękuję :* :* :*

      Usuń
  3. Miło mi ;)
    Szkoda jak już nie odzyskasz konta i ten blog zaginie ( w akcji ) ALE Miejmy dobre myśli ... heh
    -Bora-
    P.s. Czekam na post pt. ,,ODZYSKAŁAM KONTO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba bd długo czekać. Ale jeśli odzyskam konto to napiszę posta i nazwę go tak dla cb xDDD

      Usuń
  4. Vicki... strasznie ci współczuję...
    Nie chcę ci dokuczać, czy coś ale... jak to się dzieje, że hakerzy uwzieli się na ciebie i Vicki? (Wiesz, Sunson.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nwm :'(

      Vicka to ja. Viktoria Sunson to Vika xDDD

      Ciekawe, czy odzyskam to konto przed świętami...

      Usuń