czwartek, 5 listopada 2015

Przerażający Pociąg Duchów!

Cześć Wam!

Star Stable przedłużyło Halloween o kolejny tydzień i dodało pociąg duchów. Jeszcze w nim nie byłam, ale właśnie mam zamiar go obczaić. Znajduje się on w Zamku Srebrnej Polany. U góry takie drzwi :) Fajny pomysł bardzo. Jedziemy sobie tym pociągiem i wyskakują na nas jakieś rzeczy, np. szkielety lub szczury. Nie mogę nic więcej powiedzieć, bo jeszcze tam nie byłam, ale jeżeli chcecie znać szczegóły, to odsyłam na bloga Melissy Seahall: KLIK

Duchy, duchy wszędzie!
Jeśli pociąg miłości jest wycieczką do krainy miłości, to Pociąg Duchów jest najbardziej szaloną jazdą w Jorvik, której doświadczycie. Pojedźcie do Zamku Srebrnej Polany i sprawdźcie Pociąg Duchów! 

Uwaga! Nadszedł czas na Pociąg Duchów...
Uwaga! Nadszedł czas na Pociąg Duchów...

Oszałamiająca przejażdżka czeka na Ciebie, jeśli jesteś Star Rider i masz dostęp do Zamku Srebrnej Polany. 

Taki króciutki post xD Bajo!


Maja Maclord, jeśli to czytasz, to wiedz, że z niecierpliwością czekam na twój komentarz. Mój skype: victoriadiamondson. Napisz do mnie na maila koniecznie (szybko) jak ty się na skype nazywasz, i migusiem mnie zaproś, pliska! Czekam :)

2 komentarze:

  1. Teraz to ja na Ciebie czekam na szkajpie! XD Ja tam chce iść ^-^ Mam zamiar jutro bo mama po 20 minutach kazała kończyć, a ja musiałam zrobić misję (zaraz 8 lvl) :^

    ~Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Super, gratki :D Cieszę się, że znalasłyśmy się w końcu (tak wiem, powtarzam się :D)

      Usuń