wtorek, 24 listopada 2015

Dzień Dobry (kod na 100SC)

Hej! Trochę mnie tu nie było, nawet nie napisałam o Eponie xD Ale już wszyscy wiedzą, więc po co pisać, szczególnie tydzień po fakcie :)



Kilka nowości (u mnie):
-Jest listopad, a u mnie śnieg ;) Gud :DDD
-Vika... odzyskała... KONTO!!! JEJ! Okazało się, że ktoś jej się WKRADŁ i zmienił hasło. Niech ja cię tylko dorwę, syneczku!!!
-Jutro Alfik Matematyczny, ktoś idzie może?
-Miałam konkursy wojewódzkie (świętokrzyskie, hue hue hue) i się do nich uczyłam, co w gruncie rzeczy usprawiedliwia moją nieobecność. Humanistyczny: Historia klapa, Polski świetnie. Ogólnie jestem niezła z polaka :) Najprawdopodobniej przeszłam. Matematyczno-przyrodniczy: nie skomentuję, bo się pogrążę xDDD A tak serio to z matmy nic nie zrobiłam, a z przyrody zrobiłam, ale chyba źle, na sali śmiać mi się chciało, hahaha! Angielski: Zrobiłam wszystko, ale źle, bo strzelałam xD 
Zawsze byłam dobra z tych przedmiotów, ale podeszłam do tych konkursów ze śmiechem, żeby się nie denerwować i mam efekt taki, jaki chciałam. Przeszłam z humanistycznego!!! I to mi wystarcza! :D (Mama powiedziała, że kupi mi fiszkę, nawet jak nie przejdę :D A jak przeszłam, to wow :DDD)

Zdjęcie z neta, choć w Marcu będę miała taką samą :D

-Najprawdopodobniej niedługo z Viką nagramy nowy odcinek jakiś :)
-Vika zmieniła włosy. Teraz ma takie jak ja, tylko rude. Ruda tańczy jak szalona!!! ;)
- Dobiło 30 subów na kanale. Niby nie wiele, ale jednak dla mnie wiele xD na 50 subskrypcji nagram jakiś specjał w Bandicamie u Viki w domu, bo u niej działa i wgl :)

Tyle chyba... Aha! Wy też czujecie już magię świąt? Ja bardzo, chyba przez ten śnieg. Nie mg się też doczekać śniegu na SSO. Ogółem to SSO już zmieniło nastrój na świąteczny na stronie :) 

Chciałam Wam jeszcze coś powiedzieć, ale nie mam ochoty poruszać już tego tematu. 

Przypomniało mi się coś :D Jest kod na 100 SC. Był też na SR, ale już nieaktualny xD Na SC jest taki:


THANKSGIVING




To by było na tyle by było by. Wesołych Świąt :)

PS (do Mai Maclord!)
Odezwij się, na skajpaju lub majlu, bo dawno nie gadałyśmy :D

6 komentarzy:

  1. Uh, gdzie mieszkasz, że już u ciebie śnieg pada? :DD
    Co prawda dzisiaj w pogodzie mówili, że jutro i w czwartek w moim mieście będzie padać, ale wątpię... zresztą pewnie wiesz, czasami się mylą. xD (A ze śniegiem przynajmniej u mnie, dość często. :p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętokrzyskie zaprasza! :D

      Usuń
    2. Może kiedyś przyjadę. 8)

      Usuń
    3. Hahaha! Odwiedź mnie xD (Kiełce, ul. Victorii Diamondson 22/22)

      Usuń
    4. A ja Zielonka, ul. Mai Maclord 4A/40 B) Hihihi

      Usuń
  2. Ja użyłam już kodu :3 Fajny post :* Ja mam fiszkę, ale po miesiącu wprawy UWAGA UWAGA rozwiązała się sznurówka i BUM. Ręka uszkodzona xd Ale przyznam że jak się jeździ np. Tydzień to już jest na serio super ^^ Brawo że wygrałaś <3

    ~Maja Maclord

    OdpowiedzUsuń