wtorek, 3 maja 2016

Kod z okazji 3 maja

Cześć!

Dzisiaj taki bardzo krótki post.

No więc z okazji Święta Konstytucji SSO przygotowało dla nas kod. A najlepsze jest to, że jest to kod wyłącznie dla polskich graczy, gdyż jest on na koszulkę z Orłem Białym i napisem "Polska".

 Wszystkiego dobrego z okazji Święta Konstytucji 3 Maja!
KOD: 3MAJA2016

Mnie się bardzo podoba :D

To tyle dzisiaj. Jest majówka, a ja ciągle lekcje odrabiam ;-; Wiecie co muszę zrobić na polaka? Napisać CV Kazimierza IV Jagiellończyka.
Wtf?

No to lecę! Pa! :)

2 komentarze:

  1. Jaki to kod ? Może jest na aktualnościach sso ale jestem do środy u babci (a nie ma tam netu)
    I szkoda mi marnować LTE... i tak mam zakaz ale ci iii. .. Pozdro
    -Bora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jprdl (przepraszaaaaam.....) jaka ja jestem głupia! Post o kodzie i nawet go nie podałam! Jeżuuu..... Przepraszam! Już edytuję!

      Miałam takie wrażenie, że o czymś zapomniałam xDDDD

      Usuń