sobota, 7 maja 2016

Kod na 100 SC i 3 dni SR

Cześć!

Wczoraj Star Stable dało nam kod na 100 SC i 3 dni SR. 
Tym razem go Wam podam i nie strzelę gafy jak poprzednim razem xDDD




KOD: SOUTHHOOF

Jest on ważny do poniedziałku 9 maja ;)

A z jakiego powodu go dostaliśmy?
Czas pożeglować na Południowe Kopyto! Nowy teren w Star Stable jest już otwarty i świętujemy go razem z 3 dniowym DARMOWYM Star Rider, a także 100 DARMOWYMI Star Coins! 

Okej, no to tyle na dzisiaj, miłego grania o odkrywania, Bayo!

10 komentarzy:

  1. A działa Ci ten kod ? Mnie nie działa ! CHAMSTWO W PAŃSTWIE !!! No klikam na komórce tablecie ( mej kochanej sis) i oczywiście na kompie ! nie , nie nie nie .... NIEWAŻNY kod !!! CHAMSTWO W PAŃSTWIE !!!
    -Bora- naj naj najbardziej wkurzona w chamskim państwie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetestowałabym,ale nie mam SSO XD
    Trudno c;
    Pzdr!
    Wpadnij do mnie,dawno cb u mnie nie było :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki bardzo za kod :)
    Pozdrawiam!

    sso-laetitiasunbard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może dodasz jeszcze jakiś pościk?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, polecam mój blog "Star stable i Luna"
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej szukasz kodów do Star Stable ? TUTAJ SĄ ŚWIETNE (KLIKNIJ) Od dawna z nich korzystam ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz kody do STAR STABLE ?
    stnieje strona z kodami i hackami do SSO.
    Tutaj ona jest: dlagier.com/starstable (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń