sobota, 26 marca 2016

Wesołego Alleluja!

Witojcie, przyjacielu!


Jak zwykle w wolne dni kiedy mam SR, wstałam sobie rano i naparzałam w gry! xDDD
Ale mi się zrymowało! 

Wiem, że Wielkanoc jutro, ale! 
Ale zapewne jutro nie będę miała czasu na kompa, więc!
Więc złożę Wam życzenia dzisiaj! 
xD

Smacznego jajka, 
Czasu spędzonego z rodziną,
Miłego malowania jajek,
Kolorowych pisanek,
Mokrego (lub nie, jak tam wolicie) dyngusa, 
WESOŁEGO ALLELUJA!

Mam nadzieję, że te święta będą udane. 

No to Wesołych Świąt!!! 



Tak na marginesie.... Jest kod na 300 SC i 3 dni SR.
SPRINGTIME

2 komentarze:

  1. Nawzajem!
    Bardzo lubię Twojego bloga!
    Poleciłam go u siebie! Twój blog jest cudny! ♥
    Zapraszam do mnie!
    Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło to czytać <3 Wpadnę jak tylko wejdęna kompaa

      Usuń