wtorek, 29 marca 2016

W końcu nowy wygląd!

Cześć!

W końcu zmieniłam ten świąteczny wygląd xD

Victoria, są święta Wielkanocne, a ty dopiero teraz zmieniasz wygląd bożonarodzeniowy???

Tak xD

Mnie się nawet podoba, mam nadzieję, że Wam też, i że nie odstraszy Was ten róż XD


Do tego wstawiłam nowy teledysk nagrany z Viktorią Sunson (możecie wbić na jej bloga i jej kanał).


A jak tam Śmigus-Dyngus? Bardzo zmokliście? Ja nie, ponieważ użyłam mojego wielkiego sprytu i nałożyłam nieprzemakalną kurtkę z kapturem :P Vika, mnie nie pokonasz!!!
.
.
.
Tia... Za to jak już ją zdjęłam, tata Viki wylał na mnie kubek wody :/
Ciiiiii..... xD



No to by było na tyle by było by, cześć!

PS:
Już jutro szkoła... Nieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
Przygotowani? Ja nie :/

4 komentarze:

  1. Ohhh... Szkoła ,a ja żyje w innym świecie ( star stablowym xD) . Ja zalałam sis kiedy spała ( i oczywiście się obudziła po prysznicu ) a tak to uciekałam przed wszystkimi kto miał coś co związane z wodą :D
    -Bora-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah xD Ja jutro mam spr z histry, a zaczęłam się uczyc dopiero o 18.00. Chyba 5 nie będzie xD

      Usuń
  2. Piękny wygląd! :)
    Wpadniesz do mnie?Dawno cię u mnie nie widziałam xD

    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń