środa, 1 kwietnia 2015

Wielkanoc!

Hejka! Jak zwykle....... po dłuuuuugiej przerwie! Znowu SSO przestało mi działać, ale na szczęście wszystkie błędy już zniknęły i............nareszcie działa mi launcher! Jest nowy wygląd strony (już od dawna, ale pisze teraz ze względu na błędy SSO) oto kilka fotek: 
I Gift Shop:
 Tak w ogóle to dzisiaj jest PRIMA APRILIS! Sso właśnie pracuje nad aktualizacjami, zapewne będzie jak co roku królik który zmieni maść konia na kolorową :) Jak tylko będzie dostęp do gry, razem z koleżanką, Jamie Zebralee, zrobię zdjęcia. Może uda się też zrobić przejażdżkę z moim mini klubem? Przez moją nieobecność połowa osób z klubu odeszła ;( Będę musiała zacząć wszystko od nowa.... ale trudno, i tak prawie nikt nigdy nie wchodził i z nikim nie rozmawiał :( 
Wesołego Prima Aprilis! Do wieczora! Pa!

3 komentarze:

  1. W końcu Cute Arrows Friends istnieje?

    ~Nadia Seabell/Maja MacLord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, istnieje ;) prawie wszystkim wyrzuciłam i zaczynam od nowa... dzisiaj mamy o 16.00 paradę. Chcesz dołączyć z powrotem? Było by super :D Ostatnio cię szukałam na SSO bo zapomniała jak się nazywasz i do wszystkich Mai pisałam: "To ty, Nadia? TO TY?!?!?!" hahaha! Była długa przera i już nikt nie czyta tego bloga :( ale miło że wpadłaś, mam nadzieję że będziesz dalej czytać moje wszystkie posty! Błagam, wróć do klubu!

      Usuń
  2. istnieje! dzisiaj jest spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń