sobota, 4 kwietnia 2015

Wielkanoc, GHV i Kod ♥

Hejo!  Jest 6.20 rano, od 4.00 gram w SSO żeby odblokować.......... GHV! Tak, nareszcie! Mam GHV! Zrobiłam kilka fotek, słaba jakoś bo robione komórką :( Nie mogłam zrobić print screen-a ponieważ nagrywałam w tym czasie filmik na YT! Wczoraj wstawiłam pierwszą część odblokowania GHV, dzisiaj będzie druga. Te filmiki są jeszcze gorszej jakości, gdyż też są nagrywane komórką, gdyż bandicam mi nie działa, gdyż mam słabego kompa :| No ale oto fotki GHV:





 Ostatnie nawet nieźle wyszło :D 

Był ostatnio kod na Star Ridera na weekend. Dzięki niemu mam GHV :D Dziękuję SSO że pomyślało o nas :) 
KOD: EASTER2015

Byłam ostatnio, tak z nudów, w miejscu o którym zrobiłam na YT pokaz slajdów. Podeszłam do brzegu i stanęłam dęba............:



XD I belive I can fly!!!!!!!!!

Zorganizowałam przejażdżkę o której mówiłam w poprzednim poście. Tak na marginesie to prima aprillis nie udane z powodu wywalania z SSO co 2 min, za czego 1 min trwało ładowanie się stajni żeby zmienić konia na startowca :( Nie miałam zmienionej maści konia, ale już trudno, serwery były przeciążone. Na "przejażdżce" zrobiłam jedno zdjęcie. Były 4 osoby z klubu. Jedna potem odeszła bo "miała grupę" i nie ogarniała klubu, co jest totalną bzdurą. Zostały 3 osoby, ale później doszła do nas moja koleżanka z poza klubu. Wtedy nie miałam SR, a kiedy powiedziałam że jest kod, jedna dziewczyna wpisała go i odeszła z klubu. Ja wyszłam i weszłam żeby wpisać kod. Kiedy wróciłam........... mojej kol nie było już. Zostałam ja i Jamie Zebralee. Pojechałyśmy razem poszukać pisanek i złotych jajek. Tak i siak było fajnie xD
Oto zdjęcie na początku "przejażdżki" :

Miałyśmy zamiar z Jamie nakręcić wyścigi bez koni, ale nie było czasu, następnym razem jak bd miała SR to nakręcimy ;) 










A TERAZ NAJWAŻNIEJSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
WIELKANOC!!!!!

Życzę wam wesołych i spokojnych świąt.
 Star Ridera lifetime, duuużo SC,
Abyście byli szczęśliwi
I żebyście spełnili swoje marzenia!


To na tyle dzisiaj, jutro śmigus dyngus, chociaż ze względu na pogodę, zamiast lać się wodą, będziemy rzucać się śnieżkami xD Trzymajcie się ciepło, WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!!


3 komentarze:

  1. Dzięki i wzajemnie! :) cieszę się, że wstawiłaś zdjęcie z przejażdżki ale jeszcze bardziej że odblokwałaś GHV :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Szkoda że sr już się skończył :P

      Usuń
  2. A wiecie jakie zad trzeba zrobić żeby odkryć zad techno

    OdpowiedzUsuń