środa, 23 marca 2016

Kod działa!

Cześć Hejka!

Dzisiaj taki krótki post. Akurat nie mam co robić.

Chciałam Wam tylko powiedzieć, że kod już działa. Mam SR probably do 30 marca. 

Hm.... Jakoś tak nie mam o czym posta napisać, ale chcę żeby była tu jakakolwiek aktywność...

Aha! Chciałam Wam baaardzo baaardzo baaardzo podziękować!
Myślałam, że jak wrócę po tej długiej przerwie, to będę musiała od nowa pracować na wyświetlenia, żeby ktoś tu wchodził. A tu taka niespodzianka! 8 komentarzy po niecałych 6 dniach! Niby dla niektórych nie wiele, ale dla mnie... wiele! Naprawdę Wam dziękuję, że wchodzicie i czytacie mojego boga! Jestem wdzięczna! Oczywiście staram się odpisać na każdy komentarz!

Kurczę, nie grałam w SSO od Świąt Bożonarodzeniowych, nie licząc dzisiaj O.o Muszę to nadrobić, zwłaszcza, że na dobry początek mam Star Ridera! :D


No to chyba tyle! Jeszcze raz bardzo dziękuję!!!!!! Uwielbiam Was!!!! <3 <3 <3 

PS: Stare zdjęcia xD 


5 komentarzy:

  1. Jak wypróbowałam kod to przez ułamek sekundy wyświetliło że zaakceptowali i potem ... puff skończyła się radość i wyświetliło ,, ten kod jest nieważny w twoim kraju... !! HAMSTWO W PAŃSTWIE !!! ( w kraju ) ale i tak się cieszę że u cb dziiała xD
    -Bora-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpisałam, za to Vika już nie zdążyła, nie działa ;-; Szkoda :/

      Usuń
  2. Spotkamy się dzisiaj o 18:00? Plosę na Farmie Steve? Jestem Ada Dolphinstom mam 13 lvl i 1 konia - jorvika Angelprincess. Nie zmuszam Ciebie jak nie chcesz :) ~Ada Dolphinstorm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo bardzo Cię przepraszam! Chciałabym się z tb spotkać, ale nie widziałam wcześniej tego koma :'( Mam nadzieję, że nie pomyślałaś sb, że mi się po prostu nie chciało :/

      Usuń
  3. Zapraszam na mojego bloga! Pracujemy nad wyświetleniami! :D

    OdpowiedzUsuń