sobota, 9 stycznia 2016

Urodziny

Cześć!

Wczoraj miałam urodziny. I chciałam posta napisać wczoraj, ale... no nie było czasu.

Trochę tak.... Wgl nie czuję się na 13 latkę. Co roku cieszyłam się, że jestem starsza i co roku czułam, że dorastam, i że faktycznie jestem starsza. A teraz? Ciągle czuję, że mam 12 lat. I to nie jest fajne....

W sumie to dałam tytuł posta "Urodziny", ale o urodzinach tylko tyle ile na górze... Jeszcze tylko dodam, że nareszcie mam najnowszą część Felix, Net i Nika. A najlepszy i tak jest Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwy Notes! Kocham to... FNiN forever ♥♥♥
Znalezione obrazy dla zapytania Felix Net i Nika notes                                                                                                           

Ogólnie była przerwa. Na blogu o Schleich też nic nie pisałam (Sorry Maja).
Dzieje się coś ze mną nie dobrego, a ja jeszcze nie wiem co...

Nagrałam teledysk z Viktorią Sunson. Już w Nowy Rok, ale nie miałam kiedy Wam o tym powiedzieć.

Teraz pracuję nad nowym teledyskiem, z kilkoma osobami będzie.

Ogółem miał być II etap konkursu ( w mojej szkole miał być) no i durnie odwołali. Miałam mieć wolne ferie, a teraz bd musiała się przez nie uczyć! Ale i tak kupię sobie SR B)

Dobra nudzi mi się, idę grać w Star Warsy! Walić wszystko!
Cześć! I sory za mój nastrój...

PS:
Ja mam urodziny 8 stycznia, Melissa Seahall 9 stycznia, a Jamie Zebralee 10 stycznia! Takie iluminatii.....

5 komentarzy:

  1. Mówiłam że skomentuje !!!! Skomentowałam :))) xD i jeszcze raz wszystkiego najepszego na urodziny !! hehe
    - Bora -

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam urodziny 01 października, a SSO ma 03 października. 8)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :D wiem, że już składałam ci życzenia, ale ciii...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj!
    Ja F,NiN dostałam już na święta. Polecam, super jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dochodzę do połowy książki :-D
      Dzięki <3

      Usuń